|
Cesta ke zlepšení kvality v sociálních službách
27. 2. 2006 Michal Polesný [Centrum komunitní práce Ústí nad Labem - poradenská organizace] -
Centrum komunitní práce Ústí nad Labem - poradenská organizace Ústí nad Labem připravilo v rámci realizace projektu „Kvality manažer“ vzdělávací modul, zaměřený na řízení kvality poskytovaných služeb a péče subjektů, které se zabývají společenskou integrací osob sociálně vyloučených, nebo ohrožených sociálním vyloučením.
Projekt „Kvality manažer“, finančně podpořený Evropskou unií, probíhá od dubna 2005 do června 2006. Vychází ze skutečnosti, že občanská společnost chce ve smyslu připravovaného zákona o sociálních službách poskytovat služby na profesionální úrovni. V souvislosti s tím navrhli autoři projektu vytvoření nového produktu v podobě vzdělávacího modulu pro poskytovatele sociálních služeb, ředitele, střední management, sociální pracovníky a pracovní terapeuty. Součástí projektu je také jeho certifikace.
Vzdělávací modul v rozsahu 350 hodin je určen pilotní skupině 25 frekventantů. Vedle klasické formy výuky bude využita také metoda e-learningu.
Bližší informace o projektu najdete také na www.mankva.cz.
Michal Polesný
|
|
|
|