Žena není zboží
16.6.2006
PRAHA [Česká ženská lobby]
Autor: Klára Šimková
Kampaň bude probíhat od 16.6. do 31.7., kdy budou umístěny informační vizuály na vnitřních reklamních plochách pražských tramvají. Realizace kampaně je záměrně naplánována na období června - července, kdy bude v sousedním Německu probíhat Mistrovství světa ve fotbale, s jehož konáním se očekává nárůst potencionálních zákazníků sexuálních služeb a tedy také zvýšení rizika výskytu obchodování se ženami.
ČESKÁ ŽENSKÁ LOBBY
Aperio-Společnost pro zdravé rodičovství, Asociace podnikatelek a manažerek ČR, Český helsinský výbor, Český svaz žen, Forum 50%, Gender Studies o.p.s., Hnutí za aktivní mateřství, Manushe, Rosa, Soroptimist International – Pražský klub, Unie katolických žen – projekt Magdala – Česká katolická charita