Chat o poštovních službách
2.12.2004
PRAHA [Sdružení obrany spotřebitelů ČR]
Autor: Ivana Picková, tel: 604 956 114
Konec roku je nejen obdobím bilancování jak pro jednotlivce, tak pro instituce, ale zároveň i obdobím, kdy služby pošty využíváme mnohem častěji. I když nástupem internetu dávají mnozí přednost e-mailovým vánočním blahopřáním, stejně budou mít poštovní doručovatelé hodně práce. Ale spotřebitelé se zajímají i o další problémy, s nimiž se na poště setkávají. Jak je řešit se můžete dozvědět od ředitele odboru poštovních služeb Ministerstva informatiky ČR Ing.. Eduarda Prandstettera.
„Služby České pošty spotřebitelé využívají celý rok. S některými zkušenostmi se obracejí i na naše sdružení. Jde o řadu aktuálních otázek, za všechny jmenujme například rychlost a spolehlivost doručování zásilek či roznášení propagačních materiálů (direct mail). Vítáme, že nyní prostřednictvím chatu dáme možnost uživatelům internetu získat aktuální a zasvěcenou odpověď od odborníka, u něhož se schází připomínky spotřebitelů,“ řekl František Lobovský, předseda Republikového výboru SOS.
Sdružení obrany spotřebitelů ČR pravidelně pro své chaty vyhledává témata, jež veřejnost podle signálů SOS zajímají, a zve si jako hosty specialisty, kteří mohou dát zasvěcenou odpověď na otázky účastníků internetové besedy na serveru Svět spotřebitelů (www.spotrebitele.info). SOS uvítá každý námět, který spotřebitelé považují za zajímavý.
Kontakt:
Sdružení obrany spotřebitelů České republiky tel.: 224 239 940, fax: 224 239 941
www.spotrebitele.info sos@spotrebitele.info
Ivana Picková, public relations pickova@spotrebitele.info, 604 956 114
František Lobovský, předseda Republikového výboru lobovsky@spotrebitele.info, 603 248 266
Sdružení obrany spotřebitelů České republiky, založené v roce 1993, je nezávislé a neziskové občanské sdružení hájící zájmy spotřebitelů. Provozuje svá Spotřebitelská informační centra v osmi krajích ČR, vydává elektronický časopis Svět spotřebitelů (www.spotrebitele.info) i tištěný časopis Štít spotřebitele a realizuje řadu dalších aktivit, zaměřených na zlepšení postavení spotřebitelů. Je členem evropské spotřebitelské organizace BEUC i celosvětové Consumers International.