Pouze text - only text Econnect Zpravodajství Informační servis pro NNO
- Kalendář akcí | Práce v NNO | Katalog odkazů | Občan TOPlist
- -
Pouze text - only text
logo Econnectu Zpravodajství
pro registrované uživatele pro novináře pouze text English
-
- - - - - - - - -
- -
-
Zpravodajství ze VŠECH oblastí Životní prostředí Lidská práva Sociální oblast Gender Regionální rozvoj Kultura Občanský sektor Internet
- -
Zpravodajství - vše
zpravodajstvi.ecn.cz > zpravodajství > tiskové zprávy
-
-

 zprávy

 komentáře

 tiskové zprávy

 témata

 multimedia

Chat o poštovních službách

2.12.2004
PRAHA [Sdružení obrany spotřebitelů ČR]
Autor: Ivana Picková, tel: 604 956 114

Odpovědi na své otázky o poště a poštovních službách získají účastníci pravidelného chatu, který uspořádá Sdružení obrany spotřebitelů České republiky (SOS) v pátek 3. 12. od 14 do 15 hodin na svých stránkách www.spotrebitele.info. Hostem chatu bude ředitel odboru poštovních služeb Ministerstva informatiky České republiky Ing. Eduard Prandstetter.

Konec roku je nejen obdobím bilancování jak pro jednotlivce, tak pro instituce, ale zároveň i obdobím, kdy služby pošty využíváme mnohem častěji. I když nástupem internetu dávají mnozí přednost e-mailovým vánočním blahopřáním, stejně budou mít poštovní doručovatelé hodně práce. Ale spotřebitelé se zajímají i o další problémy, s nimiž se na poště setkávají. Jak je řešit se můžete dozvědět od ředitele odboru poštovních služeb Ministerstva informatiky ČR Ing.. Eduarda Prandstettera.

„Služby České pošty spotřebitelé využívají celý rok. S některými zkušenostmi se obracejí i na naše sdružení. Jde o řadu aktuálních otázek, za všechny jmenujme například rychlost a spolehlivost doručování zásilek či roznášení propagačních materiálů (direct mail). Vítáme, že nyní prostřednictvím chatu dáme možnost uživatelům internetu získat aktuální a zasvěcenou odpověď od odborníka, u něhož se schází připomínky spotřebitelů,“ řekl František Lobovský, předseda Republikového výboru SOS.

Sdružení obrany spotřebitelů ČR pravidelně pro své chaty vyhledává témata, jež veřejnost podle signálů SOS zajímají, a zve si jako hosty specialisty, kteří mohou dát zasvěcenou odpověď na otázky účastníků internetové besedy na serveru Svět spotřebitelů (www.spotrebitele.info). SOS uvítá každý námět, který spotřebitelé považují za zajímavý.

Kontakt:
Sdružení obrany spotřebitelů České republiky tel.: 224 239 940, fax: 224 239 941
www.spotrebitele.info sos@spotrebitele.info
Ivana Picková, public relations pickova@spotrebitele.info, 604 956 114
František Lobovský, předseda Republikového výboru lobovsky@spotrebitele.info, 603 248 266

Sdružení obrany spotřebitelů České republiky, založené v roce 1993, je nezávislé a neziskové občanské sdružení hájící zájmy spotřebitelů. Provozuje svá Spotřebitelská informační centra v osmi krajích ČR, vydává elektronický časopis Svět spotřebitelů (www.spotrebitele.info) i tištěný časopis Štít spotřebitele a realizuje řadu dalších aktivit, zaměřených na zlepšení postavení spotřebitelů. Je členem evropské spotřebitelské organizace BEUC i celosvětové Consumers International.

DISKUSE - KOMENTÁŘE:


Služby Econnectu

ToolkitUnavuje vás tvorba www stránek v HTML?
Nemá váš webmaster čas na jejich aktualizaci?
S publikačním systémem TOOLKIT to zvládnete SNADNO, RYCHLE A SAMI:
VYZKOUŠEJTE ZDARMA!
vytisknoutvytisknout
Logo Econnectu Easy CONNECTion - snadné spojení mezi lidmi, kteří mění svět
Webhosting, webdesign a publikační systém Toolkit - Econnect
Econnect,o.s.; Českomalínská 23; 160 00 Praha 6; tel: 224 311 780; econnect@ecn.cz