Pouze text - only text Econnect Zpravodajství Informační servis pro NNO
- Kalendář akcí | Práce v NNO | Katalog odkazů | Občan TOPlist
- -
Pouze text - only text
logo Econnectu Zpravodajství
pro registrované uživatele pro novináře pouze text English
-
- - - - - - - - -
- -
-
Zpravodajství ze VŠECH oblastí Životní prostředí Lidská práva Sociální oblast Gender Regionální rozvoj Kultura Občanský sektor Internet
- -
Zpravodajství - vše
zpravodajstvi.ecn.cz > zpravodajství > tiskové zprávy
-
-

 zprávy

 komentáře

 tiskové zprávy

 témata

 multimedia

Jak se vypořádat s agresivitou?

11.11.2004
PRAHA [Naděje]
Autor: Martina Soukupová, tel: 461 618 305

Účastníky dalšího ze vzdělávacích seminářů občanského sdružení Naděje, věnovaný tématu „Problematické chování klienta - agresivita", bude hostit 16. listopadu 2004 tréninkové centrum Evropské aliance YMCA v zámeckém pivovaru v Litomyšli. Jsou oblasti, v nichž se pracovníci bez stálého přísunu přesných informací neobejdou. Vztek, hněv, zlost a agrese jsou přirozené lidské emoce, o kterých jsme zvyklí přemýšlet téměř výhradně v negativních souvislostech. Jak se vypořádávat se zlostí, hněvem, či agresivitou nás samotných ? Kde hledat její příčiny ? Odkud přicházejí urážky, ponížení, pomluvy a agresivní chování klientů vůči jejich pečovatelům v zařízeních sociální péče? Jak jim lépe porozumět? Jak tyto situace konstruktivně řešit? Umíme odpouštět? Na tyto otázky budou účastníci hledat odpovědi společně s lektorkou, Mgr. Noemi Komrskovou, která tento interaktivní kurz povede. Seminář je součástí projektu profesního vzdělávání zaměstnanců Naděje. Cílem projektu je umožnit pracovníkům koncepční a dostupný přístup ke kvalitnímu vzdělávání. Zúčastnit se jej mohou i pracovníci ostatních nevládních neziskových organizací.

reference: Martina Soukupová, tel: 461 618 305, email: vzdelavani@nadeje.cz

Copyright © 2003 Naděje, občanské sdružení, Varšavská 37, 120 00 Praha 2,
telefon: 222 521 110, fax: 222 521 115, e-mail: nadeje@nadeje.cz,
další informace: www.nadeje.cz (stránka obsahuje také poslední výroční zprávu).
Zpravodajství Naděje je volně šiřitelné.

Naděje je založena jako občanské sdružení. Cílem je vybudování a provozování sítě služeb lidem v nouzi na křesťanských principech. Ve svých zařízeních i mimo ně poskytuje Naděje jako svou hlavní činnost pomoc duchovní, morální, sociální, zdravotní, lékařskou, hygienickou, stravovací, ubytovací, hmotnou, právní, poradenskou, osvětovou, vzdělávací, výchovnou, apod., včetně doplňkových služeb. Své služby zaměřuje zejména na lidi osamělé, zdravotně postižené, společensky vyloučené nebo jinak znevýhodněné. (Stanovy Naděje)

Zpravodajství Naděje je informačním prostředkem Naděje, občanského sdružení, se sídlem v Praze 2, Varšavská 37, IČO 00570931, založena 21. 8. 1990. Zprávy připravuje Ilja Hradecký.

O bezplatné zasílání e-mailem lze požádat na adrese nadeje@nadeje.cz .

DISKUSE - KOMENTÁŘE:


Služby Econnectu

ToolkitUnavuje vás tvorba www stránek v HTML?
Nemá váš webmaster čas na jejich aktualizaci?
S publikačním systémem TOOLKIT to zvládnete SNADNO, RYCHLE A SAMI:
VYZKOUŠEJTE ZDARMA!
vytisknoutvytisknout
Logo Econnectu Easy CONNECTion - snadné spojení mezi lidmi, kteří mění svět
Webhosting, webdesign a publikační systém Toolkit - Econnect
Econnect,o.s.; Českomalínská 23; 160 00 Praha 6; tel: 224 311 780; econnect@ecn.cz