Pouze text - only text Econnect Zpravodajství Informační servis pro NNO
- Kalendář akcí | Práce v NNO | Katalog odkazů | Občan TOPlist
- -
Pouze text - only text
logo Econnectu Zpravodajství
pro registrované uživatele pro novináře pouze text English
-
- - - - - - - - -
- -
-
Zpravodajství ze VŠECH oblastí Životní prostředí Lidská práva Sociální oblast Gender Regionální rozvoj Kultura Občanský sektor Internet
- -
Zpravodajství - vše
zpravodajstvi.ecn.cz > zpravodajství > tiskové zprávy
-
-

 zprávy

 komentáře

 tiskové zprávy

 témata

 multimedia

Tak trochu jiná sousedská výpomoc

23.3.2004
Česká Republika [Asociace občanských poraden]
Autor: Olga Řeháková

Posláním Asociace občanských poraden je poskytovat servisní služby jednotlivým členským poradnám, sdružovat je do sítě a kontrolovat kvalitu jimi poskytovaného poradenství.

Občanské poradny AOP poskytují všeobecné, bezplatné, diskrétní, nezávislé a nestranné sociálně-právní poradenství. Nejčastější dotazy jsou z oblasti bydlení, pracovně-právních vztahů, rodiny a mezilidských vztahů a sociální problematiky. V roce 2003 navštívilo občanské poradny téměř 18 000 klientů a bylo zodpovězeno přes 30 000 dotazů.

Jsme k Vám blíže!
Občanské poradny AOP jsou nyní na území deseti krajů a další se ve zbývajících krajích intenzivně připravují na vstup. Pomoc občané naleznou již ve 27 městech po celé České republice.

Záruka kvality

Viditelným znakem členských občanských poraden AOP je logo – bílý kruh v modrém čtverci, který je diagonálně z levého horního do pravého dolního rohu rozdělený na dvě poloviny; horní (pravá) polovina je bílá a dolní (levou) polovinu vyplňuje 6 modrých soustředných oblouků. Na horní straně čtverce je nápis „občanská“, na pravé straně „poradna“.

Na první pohled neviditelným, nicméně nejvíce důležitým znakem, je kvalita poskytovaného poradenství. AOP vypracovala dokument Minimální standardy kvality, které musí členské poradny naplňovat a které byly vytvořeny v souladu se Standardy kvality sociálních služeb vydaných Ministerstvem práce a sociálních věcí. Jsou rozděleny na standardy procedurální, personální a provozní a pravidelně probíhají kontroly jejich naplňování. Druhým závazným dokumentem je Etický kodex občanského poradce. Obojí je k nahlédnutí na internetových stránkách www.obcanske-poradny.cz

Další údaje Vám rádi poskytneme v Asociaci občanských poraden, Senovážné nám. 24, Praha 1, tel: 234 621 260, fax.: 234 621 258, e-mail: aop@adam.cz, www.obcanske-poradny.cz

Olga Řeháková, PR pracovník a fundraiser


DISKUSE - KOMENTÁŘE:


Služby Econnectu

ToolkitUnavuje vás tvorba www stránek v HTML?
Nemá váš webmaster čas na jejich aktualizaci?
S publikačním systémem TOOLKIT to zvládnete SNADNO, RYCHLE A SAMI:
VYZKOUŠEJTE ZDARMA!
vytisknoutvytisknout
Logo Econnectu Easy CONNECTion - snadné spojení mezi lidmi, kteří mění svět
Webhosting, webdesign a publikační systém Toolkit - Econnect
Econnect,o.s.; Českomalínská 23; 160 00 Praha 6; tel: 224 311 780; econnect@ecn.cz