Pouze text - only text Econnect Zpravodajství Informační servis pro NNO
- Kalendář akcí | Práce v NNO | Katalog odkazů | Občan TOPlist
- -
Pouze text - only text
logo Econnectu Zpravodajství
pro registrované uživatele pro novináře pouze text English
-
- - - - - - - - -
- -
-
Zpravodajství ze VŠECH oblastí Životní prostředí Lidská práva Sociální oblast Gender Regionální rozvoj Kultura Občanský sektor Internet
- -
Zpravodajství - sociální oblast
zpravodajstvi.ecn.cz > zpravodajství > tiskové zprávy
-
-

 zprávy

 komentáře

 tiskové zprávy

 témata

 multimedia

Karlínské Kontaktní centrum omezuje své registrační dny

29.5.2003
PRAHA [Člověk v tísni]
Autor: Veronika Dvořáčková, tel: 777787959

Člověk v tísni omezí aktivity Kontaktního centra - maringotky - na pražském Karlínském náměstí na vyplácení finanční pomoci postiženým po povodních a na sociální asistenci nejhůře postiženým klientům. Registrace žadatelů o finanční příspěvek od měsíce červen probíhá pouze ve dnech pondělí a středa.

Společnost Člověk v tísni při ČT, o.p.s. poskytuje v rámci pomoci SOS Povodně - Obnova a rekonstrukce domácností, finanční příspěvky části vyplaveným rodinám v Praze, vždy podle míry postižení a situace rodiny. Zástupci domácností se mohou po zbytek měsíce květen registrovat každý pracovní den v Kontaktním centru společnosti Člověk v tísni v Karlíně – maringotky na Karlínském náměstí, vedle kostela, tel. 777 787 960, email: pinfkarlin@post.cz. Od měsíce června se registrační dny omezují na pondělí a středu v hodinách od 9.00 do 17.00 na tomtéž místě. Tato pomoc však není nároková a každá domácnost je šetřena individuálně.

Kontaktní centrum společnosti Člověk v tísni vyplatilo příspěvky rodinám i z dalších pražských čtvrtí postižených povodní (Karlin, Trója, Libeň, Holešovice, Malá Strana, Staré město, Hodkovičky, Smíchov, Zbraslav, Velká a Malá Chuchle). V Praze tak bylo ze sbírky SOS Povodně celkově vyplaceno 344 rodin v celkové hodnotě 7 200 000 korun.

V průběhu 8 měsíčního působení společnosti Člověk v tísni v pražském Karlíně centrum navštívilo s žádostí o radu, asistenci či finanční pomoc cca 1800 – 2000 klientů. Z karlínského Kontaktního centra byli současně řízeni terénní sociální pracovníci a právníci společnosti Člověk v tísni při ČT, kteří po celou dobu působení poskytovali sociální asistenci skupině vyplavených klientů. Sociální asistenci nejhůře postiženým klientům bude společnost poskytovat i nadále.


Kontakt
Veronika Dvořáčková, Člověk v tísni při ČT, E-mail: veronika.dvorackova@pinf.cz, Tel: 777787959


DISKUSE - KOMENTÁŘE:


Služby Econnectu

ToolkitUnavuje vás tvorba www stránek v HTML?
Nemá váš webmaster čas na jejich aktualizaci?
S publikačním systémem TOOLKIT to zvládnete SNADNO, RYCHLE A SAMI:
VYZKOUŠEJTE ZDARMA!
vytisknoutvytisknout
Logo Econnectu Easy CONNECTion - snadné spojení mezi lidmi, kteří mění svět
Webhosting, webdesign a publikační systém Toolkit - Econnect
Econnect,o.s.; Českomalínská 23; 160 00 Praha 6; tel: 224 311 780; econnect@ecn.cz