Pouze text - only text Econnect Zpravodajství Informační servis pro NNO
- Kalendář akcí | Práce v NNO | Katalog odkazů | Občan TOPlist
- -
Pouze text - only text
logo Econnectu Zpravodajství
pro registrované uživatele pro novináře pouze text English
-
- - - - - - - - -
- -
-
Zpravodajství ze VŠECH oblastí Životní prostředí Lidská práva Sociální oblast Gender Regionální rozvoj Kultura Občanský sektor Internet
- -
Zpravodajství - vše
zpravodajstvi.ecn.cz > zpravodajství > tiskové zprávy
-
-

 zprávy

 komentáře

 tiskové zprávy

 témata

 multimedia

Chat: Stravovací služby

13.12.2004
PRAHA [Sdružení obrany spotřebitelů ČR]
Autor: Ivana Picková, tel: 604 956 114

Co všechno můžeme v souvislosti s veřejným stravováním reklamovat, a hlavně, kam se v takovém případě obrátit? Praktické informace zprostředkuje zájemcům nový chat, který pořádá Sdružení obrany spotřebitelů České republiky tuto středu 15. prosince 2004 od 14 do 15 hodin na www.chat.spotrebitele.info.

Za Útvar hlavního hygienika ČR se chatu zúčastní JUDr. Ivo Krýsa a Ing. Marie Jechová. Zodpovídat budou dotazy týkající se otázek ochrany spotřebitele právě v oblasti stravovacích služeb. Kvalita pokrmů v mnoha restauracích není jen otázkou chuti jednotlivých strávníků, mnozí mohou mít pochybnosti o váze, správné přípravě jídla, hygieně atd. Kam se obrátit s podněty a stížnostmi?

„Spotřebitelům často chybí jistota, které povinnosti musí restaurace dodržovat, jak reagovat na pochybnosti o nezávadnosti jídla, či úrovni hygieny prostředí, nádobí, nebo příslušenství. Kdo má právo restaurace kontrolovat? Je například restaurace povinna mít jídla z jídelního lístku po celou dobu poledního menu, anebo je možné, aby nejlevnější jídla zmizela z nabídky již během deseti minut? Věříme, že uživatelé internetu využijí příležitost a položí své otázky odborníkům v našem chatu ve středu 15. prosince od 14 do 15 hodin,“ uvedl František Lobovský, předseda Republikového výboru SOS.

Sdružení obrany spotřebitelů ČR pravidelně pro své chaty vyhledává témata, jež veřejnost podle signálů SOS zajímají, a zve si jako hosty specialisty, kteří mohou dát zasvěcenou odpověď na otázky účastníků internetové besedy na serveru Svět spotřebitelů (www.spotrebitele.info). SOS uvítá návrhy témat chatu, které spotřebitelé považují za zajímavé a aktuální.

Kontakt:
Sdružení obrany spotřebitelů České republiky
tel.: 224 239 940, fax: 224 239 941 www.spotrebitele.info sos@spotrebitele.info
Ivana Picková, public relations; pickova@spotrebitele.info, 604 956 114
František Lobovský, předseda Republikového výboru; lobovsky@spotrebitele.info, 603 248 266

Sdružení obrany spotřebitelů České republiky, založené v roce 1993, je nezávislé a neziskové občanské sdružení hájící zájmy spotřebitelů. Provozuje svá Spotřebitelská informační centra v osmi krajích ČR, vydává elektronický časopis Svět spotřebitelů (www.spotrebitele.info) i tištěný časopis Štít spotřebitele a realizuje řadu dalších aktivit, zaměřených na zlepšení postavení spotřebitelů. Je členem evropské spotřebitelské organizace BEUC i celosvětové Consumers International.

DISKUSE - KOMENTÁŘE:


Služby Econnectu

ToolkitUnavuje vás tvorba www stránek v HTML?
Nemá váš webmaster čas na jejich aktualizaci?
S publikačním systémem TOOLKIT to zvládnete SNADNO, RYCHLE A SAMI:
VYZKOUŠEJTE ZDARMA!
vytisknoutvytisknout
Logo Econnectu Easy CONNECTion - snadné spojení mezi lidmi, kteří mění svět
Webhosting, webdesign a publikační systém Toolkit - Econnect
Econnect,o.s.; Českomalínská 23; 160 00 Praha 6; tel: 224 311 780; econnect@ecn.cz