Pouze text - only text Econnect Zpravodajství Informační servis pro NNO
- Kalendář akcí | Práce v NNO | Katalog odkazů | Občan TOPlist
- -
Pouze text - only text
logo Econnectu Zpravodajství
pro registrované uživatele pro novináře pouze text English
-
- - - - - - - - -
- -
-
Zpravodajství ze VŠECH oblastí Životní prostředí Lidská práva Sociální oblast Gender Regionální rozvoj Kultura Občanský sektor Internet
- -
Zpravodajství - sociální oblast
zpravodajstvi.ecn.cz > zpravodajství > tiskové zprávy
-
-

 zprávy

 komentáře

 tiskové zprávy

 témata

 multimedia

Sociální reklamní spoty v rámci Jednoho světa

11.4.2003
PRAHA [Člověk v tísni]
Autor: Marie Wichterlová, tel: 777787918

I v letošním roce jsou na festivalu Jeden svět kromě dokumentárních filmů vysílány reklamní spoty na téma lidských práv. Záměrem je ukázat, že vedle dokumentárních filmů mohou i krátké reklamní spoty účinně upozorňovat na problémy doby, ve které žijeme.

Jeden svět, mezinárodní festival dokumentárních filmů, ve spolupráci s časopisem Strategie, Asociací komunikačních agentur a Monarch filmem si Vás dovolují pozvat na promítání nekomerčních spotů a diskusi:
Sociální reklamní spoty /výběr z evropských soutěží a české tvorby/
(Cannes Lions, Golden Drum, Epica, Louskáček, Zlaty klinec, Clio, D& AD, Aspekt a OXFAM)

V pondělí 14. dubna 2003 od 18,00 hodin v pražském kině Ponrepo (Bartolomějská 11, Praha 1)

Moderuje:
Vladimír Bystrov, šéfredaktor časopisu Strategie

Diskusní panel:
Juraj Apih, president Golden Drum
Jiří Mikeš, ředitel Asociace komunikačních agentur
Marián Timoradský, reklamní analytik
David Brada, kreativní konzultant


Desetiminutové bloky sociální reklamy jsou zařazeny před jednotlivými dokumenty v průběhu celého festivalu. Jejich ucelenou sérii bude možné zhlédnout 14. dubna 2003 od 18.00 hodin v pražském kině Ponrepo.

Projekce souboru spotů, které vynikly na mezinárodních festivalech, potrvá čtyřicet pět minut a bude rozčleněna do tří tematických bloků („lepší svět“, „domácí násilí, ženská práva, děti“, „vyděračská reklama“). Mezi jednotlivými bloky se uskuteční diskuse s presidentem slovinského festivalu Golden Drum Jurajem Apihou. Diskusi bude moderovat šéfredaktor časopisu Strategie Vladimír Bystrov, zúčastní se jí i ředitel Asociace komunikačních agentur Jiří Mikeš, reklamní analytik Marián Timoradský a kreativní konzultant David Brada.

Výběr a projekci reklamních spotů laskavě umožnili ředitelé festivalů Cannes Lions, Golden Drums, Epica, Louskáček, Zlaty klinec, Clio, agentura D& AD, Aspekt a OXFAM.

Za pomoc při získávání spotů děkujeme agentuře Monarch film, časopisu Strategie, Asociaci komunikačních agentur, Art Directors Clubu a sdružení Aspekt. Strategii, Monarch filmu a Asociaci komunikačních agentur patří dík i za finanční příspěvek na uspořádání diskuse a za pomoc s její organizací.


VEŠKERÉ DALŠÍ INFORMACE POSKYTNE MARIE WICHTERLOVÁ, ČLOVĚK V TÍSNI PŘI ČESKÉ TELEVIZI, TEL: 777787918


Sociální reklamní spoty - 30. 12. 2005 - Michal Krebs - Televizní a filmová produkce

Naše plně vybavené studio televizní a filmové tvorby nabízí případným zájemcům svou pomoc při výrobě a postprodukci sociálních a charitativních spotů a videoklipů.
Více o nás se dozvíte a kontakty naleznete na: www.krebs.euroart.info

ODPOVĚDĚT



Služby Econnectu

ToolkitUnavuje vás tvorba www stránek v HTML?
Nemá váš webmaster čas na jejich aktualizaci?
S publikačním systémem TOOLKIT to zvládnete SNADNO, RYCHLE A SAMI:
VYZKOUŠEJTE ZDARMA!
vytisknoutvytisknout
Logo Econnectu Easy CONNECTion - snadné spojení mezi lidmi, kteří mění svět
Webhosting, webdesign a publikační systém Toolkit - Econnect
Econnect,o.s.; Českomalínská 23; 160 00 Praha 6; tel: 224 311 780; econnect@ecn.cz