Mailing list Firemní a individuální dárcovství [darcovstvi-l]
22. 5. 2003 -
Firemní a individuální dárcovství [darcovstvi-l]
Zřízení a témata mailinglistu
Mailinglist byl uveden do provozu 22. 5. 2003 ve spolupráci s Nadací VIA a jeho cílem je podpořit diskusi a výměnu názorů mezi neziskovými organizacemi, firmami a médii na problematiku firemního a individuálního dárcovství jako alternativní zdroj příjmů NNO.
Malinglist se chce zabývat následujícími tématy:
1. Úspěšný fundraising od firemních a individuálních dárců - aby to fungovalo
2. Etika přijímání darů
3. Kultivaci komunikace mezi dárci a obdarovanými - "sobecké firmy versus neprůhledné neziskovky"
4. Sociální odpovědnost firem a médií
5. Přístup a prezentace NNO a jejich projektů v médiích
6. další témata dle zájmu a názorů účastníků
Podmínky členství
Tento mailinglist je určen především neziskovým nevládním organizacím a osobám zabývajícím se problematikou dárcovství. Členy mailinglistu mohou být také zástupci komerčních firem a médií, kteří mají na daném tématu zájem.
Forma mailinglistu
Mailing list je NEMODEROVANÝ A UZAVŘENÝ, což znamená, že do něj může přispět pouze předem přihlášená osoba a jednotlivé příspěvky jsou okamžitě přeposílány účastníkům mailing listu, aniž by byly kontrolovány správci mailing listu, kteří jej však průběžně monitorují, aby bylo zamezeno zanesení mailing listu příspěvky, které do něj nepatři. Těmi jsou zejména:
1. Vzkazy osobního charakteru.
2. Upozornění na akce a další informace, které nemaji souvislost se zaměřením mailing listu.
4. Reklamní a jiné PR texty.
3. Textové a jiné přiložené soubory o velkém objemu dat.
Jak se přihlásit
Pokud máte zájem se zúčastnit diskuse na téma dárcovství, prosím neváhejte a kontaktujte prostřednictvím emailové adresy správce mailinglistu, abychom Vás mohli přidat jako dalšího účastníka.
Správce si vyhrazuje právo vyřadit z malinglistu ty uživatele, kteří by mailinglist jakýmkoli způsobem zneužívali, zatěžovali účastníky irelevantními zprávami či spam emaily. Přibližně jednou za čtvrt roku zasíláme do mailing listu soupis jeho účastníků. Činíme tak proto, aby adresáti Vašich vzkazů nebyli anonymní a abyste např. při snahách o navázání spolupráce věděli, na koho se obracíte.