Karlínské Kontaktní centrum omezuje své registrační dny
29.5.2003
PRAHA [Člověk v tísni]
Autor: Veronika Dvořáčková, tel: 777787959
Společnost Člověk v tísni při ČT, o.p.s. poskytuje v rámci pomoci SOS Povodně - Obnova a rekonstrukce domácností, finanční příspěvky části vyplaveným rodinám v Praze, vždy podle míry postižení a situace rodiny. Zástupci domácností se mohou po zbytek měsíce květen registrovat každý pracovní den v Kontaktním centru společnosti Člověk v tísni v Karlíně – maringotky na Karlínském náměstí, vedle kostela, tel. 777 787 960, email: pinfkarlin@post.cz. Od měsíce června se registrační dny omezují na pondělí a středu v hodinách od 9.00 do 17.00 na tomtéž místě. Tato pomoc však není nároková a každá domácnost je šetřena individuálně.
Kontaktní centrum společnosti Člověk v tísni vyplatilo příspěvky rodinám i z dalších pražských čtvrtí postižených povodní (Karlin, Trója, Libeň, Holešovice, Malá Strana, Staré město, Hodkovičky, Smíchov, Zbraslav, Velká a Malá Chuchle). V Praze tak bylo ze sbírky SOS Povodně celkově vyplaceno 344 rodin v celkové hodnotě 7 200 000 korun.
V průběhu 8 měsíčního působení společnosti Člověk v tísni v pražském Karlíně centrum navštívilo s žádostí o radu, asistenci či finanční pomoc cca 1800 – 2000 klientů. Z karlínského Kontaktního centra byli současně řízeni terénní sociální pracovníci a právníci společnosti Člověk v tísni při ČT, kteří po celou dobu působení poskytovali sociální asistenci skupině vyplavených klientů. Sociální asistenci nejhůře postiženým klientům bude společnost poskytovat i nadále.
Kontakt
Veronika Dvořáčková, Člověk v tísni při ČT, E-mail: veronika.dvorackova@pinf.cz, Tel: 777787959