Econnect - zpravodajství

Tiskové zprávy

Chat: Jak se dobře a zdravě obout?

15.12.2004 - PRAHA (Sdružení obrany spotřebitelů ČR ) - Jak může spotřebitel poznat kvalitní a zdravou botu? Vzhledem k tomu, že obuv patří k nejčastěji reklamovaným výrobkům, věnuje Sdružení obrany spotřebitelů České republiky (SOS) zdravému obouvání svůj nový chat, který se uskuteční v pátek 17.12. od 14 do 15 hodin.

Hostem chatu na www.chat.spotrebitele.info bude tentokrát PhDr. Vlasta Mayerová, tajemnice České obuvnické asociace. Spotřebitelé se jí mohou ptát na vše, co je zajímá ohledně kvality obuvi na českém trhu.

„Podle statistiky poraden SOS patří právě obuv k výrobkům, s jejichž reklamací mívají spotřebitelé v České republice nejčastěji problémy,“ řekl František Lobovský, předseda Republikového výboru SOS, a dále dodal: „Otevírání trhu přináší na pulty prodejen záplavu zboží, ve které mnoho spotřebitelů jen obtížně nachází boty, které dlouhodobě uspokojí jejich očekávání. Přitom právě pečlivý výběr zboží je nejúčinnějším způsobem, jak se vyhnout možnému problému.“

Sdružení obrany spotřebitelů ČR zorganizovalo v letošním roce celkem deset chatů. Jejich účastníci se živě zajímali o různá spotřebitelská témata týkající se např. potravin, zdravé výživy, služeb pošty, ale i stravování, ekologie, drahých kamenů, bezpečnosti hraček a naposledy kvality obuvi. SOS vyhledává témata, jež veřejnost podle signálů SOS zajímají, a zve si jako hosty specialisty, kteří mohou dát zasvěcenou odpověď na otázky účastníků internetové besedy na serveru Svět spotřebitelů (www.spotrebitele.info). SOS uvítá návrhy témat chatu, které spotřebitelé považují za zajímavé a aktuální.

Kontakt:
Sdružení obrany spotřebitelů České republiky
tel.: 224 239 940, fax: 224 239 941
www.spotrebitele.info
sos@spotrebitele.info

Ivana Picková, public relations
pickova@spotrebitele.info, 604 956 114
František Lobovský, předseda Republikového výboru
lobovsky@spotrebitele.info, 603 248 266

Sdružení obrany spotřebitelů České republiky, založené v roce 1993, je nezávislé a neziskové občanské sdružení hájící zájmy spotřebitelů. Provozuje svá Spotřebitelská informační centra v osmi krajích ČR, vydává elektronický časopis Svět spotřebitelů (www.spotrebitele.info) i tištěný časopis Štít spotřebitele a realizuje řadu dalších aktivit, zaměřených na zlepšení postavení spotřebitelů. Je členem evropské spotřebitelské organizace BEUC i celosvětové Consumers International.


Grafická verze tohoto článku