Econnect - zpravodajství

Tiskové zprávy

Sociální reklamní spoty v rámci Jednoho světa

11.4.2003 - PRAHA (Člověk v tísni ) - I v letošním roce jsou na festivalu Jeden svět kromě dokumentárních filmů vysílány reklamní spoty na téma lidských práv. Záměrem je ukázat, že vedle dokumentárních filmů mohou i krátké reklamní spoty účinně upozorňovat na problémy doby, ve které žijeme.

Jeden svět, mezinárodní festival dokumentárních filmů, ve spolupráci s časopisem Strategie, Asociací komunikačních agentur a Monarch filmem si Vás dovolují pozvat na promítání nekomerčních spotů a diskusi:
Sociální reklamní spoty /výběr z evropských soutěží a české tvorby/
(Cannes Lions, Golden Drum, Epica, Louskáček, Zlaty klinec, Clio, D& AD, Aspekt a OXFAM)

V pondělí 14. dubna 2003 od 18,00 hodin v pražském kině Ponrepo (Bartolomějská 11, Praha 1)

Moderuje:
Vladimír Bystrov, šéfredaktor časopisu Strategie

Diskusní panel:
Juraj Apih, president Golden Drum
Jiří Mikeš, ředitel Asociace komunikačních agentur
Marián Timoradský, reklamní analytik
David Brada, kreativní konzultant


Desetiminutové bloky sociální reklamy jsou zařazeny před jednotlivými dokumenty v průběhu celého festivalu. Jejich ucelenou sérii bude možné zhlédnout 14. dubna 2003 od 18.00 hodin v pražském kině Ponrepo.

Projekce souboru spotů, které vynikly na mezinárodních festivalech, potrvá čtyřicet pět minut a bude rozčleněna do tří tematických bloků („lepší svět“, „domácí násilí, ženská práva, děti“, „vyděračská reklama“). Mezi jednotlivými bloky se uskuteční diskuse s presidentem slovinského festivalu Golden Drum Jurajem Apihou. Diskusi bude moderovat šéfredaktor časopisu Strategie Vladimír Bystrov, zúčastní se jí i ředitel Asociace komunikačních agentur Jiří Mikeš, reklamní analytik Marián Timoradský a kreativní konzultant David Brada.

Výběr a projekci reklamních spotů laskavě umožnili ředitelé festivalů Cannes Lions, Golden Drums, Epica, Louskáček, Zlaty klinec, Clio, agentura D& AD, Aspekt a OXFAM.

Za pomoc při získávání spotů děkujeme agentuře Monarch film, časopisu Strategie, Asociaci komunikačních agentur, Art Directors Clubu a sdružení Aspekt. Strategii, Monarch filmu a Asociaci komunikačních agentur patří dík i za finanční příspěvek na uspořádání diskuse a za pomoc s její organizací.


VEŠKERÉ DALŠÍ INFORMACE POSKYTNE MARIE WICHTERLOVÁ, ČLOVĚK V TÍSNI PŘI ČESKÉ TELEVIZI, TEL: 777787918


Grafická verze tohoto článku