![]() |
|
Článek | ||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
25. února 1999 ÚSTÍ NAD LABEM (Přátelé přírody) - Protože se stále znovu ukazuje, že naše návrhy jsou velmi málo známé, rádi bychom stručně vysvětlili, co vlastně skutečně navrhujeme: 1. Maximum - zejména nákladní - dopravy převést na železnici. 2. Změnit poměr státních investic ve prospěch železnice, jak to požaduje EU. 3. Podporovat kombinovanou dopravu (tj. překládání kamionů na vlaky) - podobně jako se o to snaží v Rakousku či Švýcarsku. 4. Zvýšit výrazně poplatky za průjezd kamionů přes ČR. 5. Urychlit plánované zkapacitnění R7 (Praha - Slaný - Louny). 6. Urychleně připravit k realizaci R28 (Louny - Most - státní hranice). 7. Ukončit D8 z Prahy v Lovosicích, ušetřené prostředky využít na snížené snížení nezaměstnanosti. 8. Rekonstruovat (zkapacitnit) I/30 z Lovosic do Ústí n. L. (Děčína). 9. Rekonstruovat E55 z Lovosic do Teplic, především pokud jde o obchvaty obcí (Velemín apod.). 10. Využít Lovosice jako dopravní uzel s překladištěm, říčním přístavem a nakládáním kamionů na vlaky (RO-LA). 11. Zprovoznit (příp. zkapacitnit) hraniční přechody mezi ČR a SRN zejména v Hoře Sv. Šebestiána, Hrádku nad Nisou a Mníšku, ale i v dalších místech. Marian Páleník |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |